【Blog#1】CAになりたかった女の嘆き

初めまして。

Nice to meet you.

 

ぶーももちゃんです(o^―^o)

I am bu-momochan's diary.

 

今日から1日1ブログあげていきたいと思います。

I will post my blog every day from today  since today.

 

わたしは将来のことで悩んでいます。

I'ⅿ very worried about my future.

 

CAになりたかった。

I wanna be a cabin attendant.

 

幼いころから父の影響で、飛行機に乗ることが多かったのです。

I had many opportunities to take an airplane due to my father.

 

そしてわたしは徐々にCAという職業に憧れを抱くようになりました。

By graduation,I admire a proffession of CA.

 

そんな中、2020年、コロナウイルスが各地で猛威を振るい始めました。

COVID-19 was prevalent in various regions in 2020.

 

そしてそれは今でも続いています。

And it continus now.

 

航空業界の危機

The crisis of industry

 

採用停止

The recruitment was called off.

 

学生の間に、語学のためにも留学する予定でした。

I am going to study abroad for my English skills while I am a student.

 

留学募集停止

Yhe studying abroad program was called off.

 

わたしはすべてにおいてやる気をなくし、

 I don't have any motivation,

 

ダラダラの毎日を送ってしまったのです。

and I wasted of time...

 

つづく・・・

TO BE CONTINUE・・・